مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-20دانش

تشریح اهداف همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه


نشست خبری معرفی اهداف برگزاری نخستین همایش بین المللی با عنوان «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها» امروز برگزار شد.

- نشست خبری معرفی اهداف برگزاری نخستین همایش بین المللی با عنوان طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها امروز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری امروز که به منظور معرفی اهداف برگزاری نخستین همایش بین المللی با عنوان طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها برگزار شد، بابیان اینکه در یکی از مهم ترین مقاطع زندگی بشر و تمدنی قرار داریم که در ادبیات انقلاب از آن به عنوان پیچ تاریخی یاد می شود، اظهار کرد: موضوع فلسطین و طوفان الاقصی یکی از حساس ترین دوره های تاریخی بشر است، از این جهت دانشگاه ها وظیفه ارائه تبیین و تحلیل به سبک زندگی مردم را دارند، جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید داشتند، ارائه دقیق از موضوعات این چنینی است.

وی افزود: واکنش رسانه ای که نسبت به موضوع مقاومت فلسطین صورت می گیرد، بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی در همایش طوفان الاقصی غزه و روایات با مجموعه ای به هم پیوسته از سلسله نشست ها را باهدف برخورد علمی با این پدیده با حضور اندیشکده ها و نهادی های غیردانشگاهی برگزار خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اهداف همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه

تشریح اهداف همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه