مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-15سياسي

بنیاد شهید در مقابل خانواده شهدا تسلیم است


معاون امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بنیاد شهید در مقابل درخواست ها و مطالبات خانواده شهدا تسلیم است اما انجام تمام اقدامات به تنهایی از عهده بنیاد خارج است.

- ایسنا/خوزستان معاون امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بنیاد شهید در مقابل درخواست ها و مطالبات خانواده شهدا تسلیم است اما انجام تمام اقدامات به تنهایی از عهده بنیاد خارج است.

سیدمحمدصادق هاشمی روز چهارشنبه در همایش منطقه ای معاونان استان های لرستان، خوزستان، کرمانشاه، ایلام و مرکزی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند مشارکت دستگاه های دیگر است و تشکل های مردمی، فرهنگی و دینی نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشمی با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید در دوره جدید وصل شدن به جریان های مردمی و انقلابی است، گفت: بهتر است که برگزاری یادواره ها و دیگر برنامه ها به تشکل های مردمی واگذار شود چراکه اثرگذاری بیشتری دارد.

معاون امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: باید فعالیت های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت برون سپاری شود و به برنامه های خوب در این حوزه، بودجه خوبی اختصاص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید در مقابل خانواده شهدا تسلیم است

بنیاد شهید در مقابل خانواده شهدا تسلیم است