مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-15اقتصادي

افتتاح خط جدید تامین برق تونل البرز در چالوس


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: به منظور تامین برق موقت تونل البرز و با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق و همچنین بهبود پروفیل ولتاژ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، مصطفی بابایی ظهر امروز در آیین تامین برق موقت تونل البرز ضمن بیان اینکه فیدر جدیدالاحداث کوهستان به منظور تامین برق موقت تونل البرز با همکاری شرکت احداث و بهره برداری آزادراه تهران-شمال انجام شد، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال از پست 63/20 کیلوولت مرزن آباد اجرا شده است.

وی افزود: در این پروژه به دلیل فاصله زیاد بار تونل از محل پست و تقویت ولتاژ شبکه در منطقه بالادست، دو دستگاه بوستر در مناطق مکارود و هفت برادران نصب شد.

بابایی بیان کرد: با جداسازی تمامی آنتن های فرعی شبکه فشارمتوسط تا منطقه دزدبن و ایجاد قابلیت رینگ موثر آن با این فیدر جدیدالاحداث، در مواقع لزوم امکان جابجایی بار بین فیدر جدید کوهستان و فیدرهای موجود بلده و کندوان فراهم شد.

وی با اشاره به روند هوشمندسازی شبکه های برق این شرکت، بیان کرد: در این پروژه از کلیدهای قدرت اتوماسیونی با قابلیت کنترل و مانیتورینگ هوشمند از مرکز دیسپاچینگ شرکت استفاده شده که سبب افزایش قدرت مانور شبکه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط جدید تامین برق تونل البرز در چالوس

افتتاح خط جدید تامین برق تونل البرز در چالوس