مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 02:102023-10-27سياسي

اگر می شد؟!(گفت و شنود)


این جماعت غربگرا که مدعی اصلاحات هم هستند با چه سند و مدرکی دولت ابراهیم رییسی را به ناکارآمدی متهم می کنند؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: چه خبر؟! گفتم: روزنامه زنجیره ای سازندگی در تیتر اول خود نوشته است دولت نا کار آمد رییسی دو سال دیگر باید به رأی ملت گذاشته شود !  گفت: ولی همه شواهد و اسناد حکایت از آن دارند که دولت رییسی کارآمدترین دولت در طول انقلاب بوده است و همین اسناد نشان می دهند که دولت روحانی ناکارآمدترین و خسارت بارترین دولت بوده است.

سازندگی چه دلیل و سندی برای ادعای خود آورده است؟! گفتم: ای عوام! خونه خرس و بادیه مس؟! مگر این جماعت برای حمایت خود از اغتشاشگران آدمکش و قرآن سوز و پادوهای آمریکا و اسراییل و دروغ بافی درباره فوت مهسا، دفاع از فتنه آمریکایی اسراییلی 88 و حمایت از جاسوسان و دفاع از فاجعه برجام و سکوت در برابر خسارت های فراوان دولت تحت حمایت خود و.

دلیل و سندی آورده بودند که انتظار داری در این مورد سندی ارائه کنند؟! مگر مردم خیانت های مدعیان اصلاحات را فراموش می کنند؟! گفت: آرزوهای خود را به خبر تبدیل می کنند! گفتم: یارو یک کاسه ماست درون آب دریا ریخته و در ساحل نشسته بود و با قاشق آب دریا را هم می زد! پرسیدند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر می شد؟!(گفت و شنود)

اگر می شد؟!(گفت و شنود)