مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-31سياسي

خبر خوب برای مردم روستای ساران شهرستان بویراحمد


به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با تعامل شرکت آب و فاضلاب استان عملیات آبرسانی به روستای ساران از توابع شهرستان بویراحمد آغاز شد.

- سامان رستمی مسئول فنی و محرومیت زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار فارس در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای ساران شهرستان بویراحمد گفت: قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در راستای اجرای مأموریت های خود در حوزه جهاد آبرسانی به روستاهای کم برخوردار، با تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرای عملیات آبرسانی به روستای ساران از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد نموده است.

  وی مدت زمان اجرای این پروژه  را 6 ماه عنوان کرد و گفت: مدت اجرای این پروژه در صورت مساعد بودن هوا 4 ماه پیش بینی شده اما با توجه به  فرارسیدن فصل سرما ،  بارش نزولات الهی و شرایط آب و هوایی استان امید است این پروژه طی 6 ماه به اتمام برسد.

  رستمی ادامه داد: با اتمام این پروژه 230 خانوار از نعمت آب آشامیدنی شرب برخوردار می شوند.

   مسئول فنی و محرومیت زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان میزان لوله گذاری در این پروژه را 7600 متر بیان کرد و افزود: در این پروژه عملیات لوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای مردم روستای ساران شهرستان بویراحمد

خبر خوب برای مردم روستای ساران شهرستان بویراحمد