مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-19فرهنگي

نماینده مقاومت فلسطین: اهالی ادب باید متر به متر غزه را روایت کنند


خالد قدومی با بیان این که در طوفان الاقصی کلمه پیروزی و مقاومت را معنا کردیم گفت: ای عزیزان ادیب و نویسنده، شما رزمندگان کلمه هستید.

شاید نقش قلم شما تاثیر گذارتر از گلوله هایی باشد که به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ویژه برنامه ساعت 12 به وقت قدس گردهمایی نویسندگان و ناشران برای حمایت از کودکان غزه، در حوزه هنری برگزار شد.

این برنامه با همکاری اتحادیه ها و مؤسسات ادبی و نشر ایران و اتحادیه های ادبی و نویسندگان کشورهای عربی برپا شد و همزمان در کشورهای عربی نیز اجرایی شد.

در این ویژه برنامه یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی دبیر هفته کتاب و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، میثم نیلی رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت فلسطین در ایران، علی محمد مؤدب مدیر انتشارات شهرستان ادب، محسن پرویز دبیر جایزه جهانی ادبیات فلسطین، راضیه تجار رییس هیأت مدیره انجمن قلم، وجیهه سامانی نویسنده و سردبیر پایگاه نقد داستان، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سید مجتبی ابطحی دبیر کل کنفرانس حمایت از فلسطین در مجلس شورای اسلامی، محمد میرکیانی نویسنده حوزه کودک و نوجوان، مصطفی یوسف النداوی از ادبای فلسطینی، مدیران و مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مقاومت فلسطین: اهالی ادب باید متر به متر غزه را روایت کنند

نماینده مقاومت فلسطین: اهالی ادب باید متر به متر غزه را روایت کنند