مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-20سياسي

بند مربوط به اصلاح اساسنامه شرکت هواپیمایی هما حذف شد


نمایندگان مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند که در آن باید وزارت راه و شهرسازی نسبت به ارائه پیشنهاد اصلاح اساسنامه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اقدام می کرد.

- نمایندگان مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند که در آن باید وزارت راه و شهرسازی نسبت به ارائه پیشنهاد اصلاح اساسنامه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اقدام می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی مواد ارجاعی از کمیسیون تلفیق، تبصره بند ت ماده 57 لایحه برنامه هفتم را بررسی کردند.

ابتدا اصل این تبصره به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند؛ سپس پیشنهاد حذف آن بررسی شد و با موافقت مجلس، این تبصره از لایحه برنامه هفتم حذف شد.

در این بند آمده است: به منظور تقویت حکمرانی ملی در ارائه خدمات حمل ونقل هوایی، توسعه پایدار ناوگان هوایی ملی، ارتقای توان رقابت در عرصه های منطقه ای و بین المللی و افزایش ایمنی پروازها، وزارت راه و شهرسازی نسبت به ارائه پیشنهاد اصلاح اساسنامه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) حداکثر ظرف مدت سه ماه اقدام و به تصویب هیأت وزیران برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بند مربوط به اصلاح اساسنامه شرکت هواپیمایی هما حذف شد

بند مربوط به اصلاح اساسنامه شرکت هواپیمایی هما حذف شد