مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-21اجتماعي

بررسی موضوعات زیست محیطی تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه


مهمترین چالش ها و موضوعات زیست محیطی تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه با حضور معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست بررسی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، در جلسه ای که در محل ساختمان سایت پرنده نگری پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد برگزار شد، راهکارهای بهبود وضعیت تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه با حضور مجتبی ذوالجودی معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست و سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

مجتبی ذوالجودی در این جلسه با تاکید بر مدیریت بهینه منابع آبی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: می بایست اشتباهات دهه های گذشته را بپذیریم  و در مسیر جبران آن ها و بهبود وضعیت گام برداریم .

وی ادامه داد: آن بخش از برنامه های مصوب ستاد احیای دریاچه ارومیه که عمل به آنها وظیفه سازمان حفاظت محیط زیست بوده ، با وجود تمام محدودیت ها بصورت کامل و صد در صدی انجام شده است.

ذوالجودی با اشاره به اهمیت وضعیت آبی تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه ، بیان کرد : این تالاب ها از اهمیت بسیار زیادی در منطقه برخوردار بوده و پشتوانه اکولوژیک دریاچه ارومیه هستند و هدف نهایی ما احیای دریاچه ارومیه به عنوان یک تالاب بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موضوعات زیست محیطی تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه

بررسی موضوعات زیست محیطی تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه