مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-08اقتصادي

چرا آرام تر و خونسردتر


آگاهی از نحوه ی تأثیر افزایش سن بر احساسات به ما کمک می کند هم شناخت بهتری از خود پیدا کنیم و هم رفتار های اطرافیان مسن تر خود، مانند پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ مان را بهتر درک کنیم و بفهمیم چرا آرام تر و خونسرد تر هستند.

- احساسات اجتناب ناپذیرند، اما در عین حال، به مرور زمان دستخوش تغییر هم می شوند؛ و اگر تصور می کردید که همیشه ثابت می مانند، پس حالا با کشفی تازه رو به رو هستید.

 آگاهی از نحوه ی تأثیر افزایش سن بر احساسات به ما کمک می کند هم شناخت بهتری از خود پیدا کنیم و هم رفتار های اطرافیان مسن تر خود، مانند پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ مان را بهتر درک کنیم.

افراد مسن تر مواجه ی بهتری با خشم دارند همه ی ما احتمالاً اگر تجربه ی زورگویی دیگران در کودکی و نوجوانی را نداشته باشیم، دست کم شاهدش بوده ایم و آن زمان حساسیت مان به این مسأله بسیار بیشتر از حالا بود.

نوجوان ها ممکن است بیشتر عصبانی شوند، چون نمی دانند که چطور تجزیه و تحلیل درستی از این مسأله داشته باشند و احساسات شان را بیان کنند.

هورمون های آن ها در دوران بلوغ می تواند تأثیر زیادی بر خلق و خوی شان داشته باشد و آن ها از مدیریت احساسات قوی مانند خشم، به آن شکلی که در بزرگسالان وجود دارد، واقعاً ناتوان اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آرام تر و خونسردتر

چرا آرام تر و خونسردتر