مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-15پزشكي

توصیه های طب سنتی برای پیشگیری از یائسگی زودرس


پزشک و متخصص طب ایرانی با اشاره به یائسگی زودرس به عنوان یکی از مشکلات مبتلابه زنان، تصریح کرد: در طب ایرانی می توان با اصلاح شیوه زندگی و درمان های کمکی به توقف روند یائسگی و بازگرداندن سیکل های طبیعی کمک کرد.

- پزشک و متخصص طب ایرانی با اشاره به یائسگی زودرس به عنوان یکی از مشکلات مبتلابه زنان، تصریح کرد: در طب ایرانی می توان با اصلاح شیوه زندگی و درمان های کمکی به توقف روند یائسگی و بازگرداندن سیکل های طبیعی کمک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زهرا کاشانی با اشاره به اهمیت سلامت بانوان، گفت: یکی از مسائل مهم بانوان بحث یائسگی زودرس، پیشگیری و درمان آن است که به عنوان یکی از اولویت های سلامت بانوان در نظر گرفته شده و در طب ایرانی می توان با اصلاح شیوه زندگی و درمان های کمکی به توقف روند یائسگی و بازگرداندن سیکل های طبیعی کمک کرد.

او با اشاره به عوارض بروز یائسگی زودرس همچون عدم امکان باروری، پوکی استخوان، عوارض قلبی عروقی، اختلال عملکرد جنسی و مشکلات روحی، اظهار کرد: از آنجایی که سن یائسگی به صورت ژنتیکی تعیین می شود و سن یائسگی دختران به مادران نزدیکتر است، اگر در خانواده یائسگی زودرس یا نارسایی زودرس تخمدان وجود داشته باشد دختران این خانواده هم امکان دارد دچار این مشکل شوند؛ بنابراین ضروری است تدابیر لازم جهت پیشگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طب سنتی برای پیشگیری از یائسگی زودرس

توصیه های طب سنتی برای پیشگیری از یائسگی زودرس