مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-25اقتصادي

خبرهایی خوش از طرح نهضت ملی مسکن اسدآباد


طرح نهضت ملی مسکن با وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن ارزان قیمت و ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال یکی از سیاست ها، برنامه ها و اولویت های دولت سیزدهم بود که ساخت آن از ابتدای کار دولت، - ایسنا/همدان طرح نهضت ملی مسکن با وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن ارزان قیمت و ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال یکی از سیاست ها، برنامه ها و اولویت های دولت سیزدهم بود که ساخت آن از ابتدای کار دولت، آغاز شده و در حال اجراست.

به تبع سراسر کشور در استان همدان نیز این طرح در حال پیگیری بوده و به ترتیب پس از شهر همدان و ملایر، اسدآباد بیشترین متقاضی ثبت نامی را برای این طرح مهم ملی داشته است اما این سوال که در حال حاضر روند طرح نهضت ملی شهرستان اسدآباد در چه مرحله ای است؟ موجب شد تا پیگیر این امر شویم.

فرماندار اسدآباد در این باره در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اسدآباد بعد از همدان و ملایر سومین شهر استان در تعداد ثبت نامی ها برای طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

حسین علی شرکایی تعداد کل ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در شهرستان اسدآباد را 9503 نفر برشمرد که 9413 نفر مربوط به شهر اسدآباد بوده و 4566 نفر از آنها تأیید نهایی شده اند و خاطرنشان کرد: در شهر آجین نیز از 40 ثبت نام کننده برای طرح نهضت ملی مسکن 12 نفر و در شهر پالیز از 50 نفر ثبت نام کننده 15 نفر تأیید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی خوش از طرح نهضت ملی مسکن اسدآباد

خبرهایی خوش از طرح نهضت ملی مسکن اسدآباد