مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-07بين الملل

در غزه چه تعداد کودک روزانه شهید می شوند؟


وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه اعلام کرد که روزانه حدود 160 کودک در غزه در حملات صهیونیست ها کشته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنایت های صهیونیست ها در غزه به حدی رسیده است که بر اساس آخرین آمار روزانه 160 کودک در غزه شهید می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی گزارش های وزارت بهداشت فلسطین نشان داد که روزانه حدود 160 کودک در غزه  در جریان حملات صهیونیست ها کشته می شوند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر سه شنبه اعلام کرد که شمار  تلفات حملات رژیم اسراییل در غزه به 10328 نفر از جمله 4237 کودک و 2719 زن رسیده است.

  این آمار جدید در حالی منتشر شده که یوآو گالانت ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه، 7 نوامبر در سخنانی تصریح کرد که هیچ قید یا محدودیتی برای سربازان ما در غزه برای استفاده از زور وجود ندارد .

گالانت اذعان کرد که اولویت و برنامه های سیستم امنیتی تل آویو، مبتنی بر پیروزی در جنگ و بازگرداندن گروگان ها [اسرای اسراییلی در دست حماس] است.

گالانت طی شرکت در جلسه کمیته امنیت و روابط خارجی کنست، مدعی پیشرفت نظامیان ارتش رژیم اشغالگر علیه حماس و تخریب زیرساخت های عملیاتی این جنبش در شهر غزه شد؛ وی همچنین درباره اهداف جنگ تل آویو و تمرکز تلاش ها در عملیات زمینی به اعضای کنست توضیح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در غزه چه تعداد کودک روزانه شهید می شوند؟

در غزه چه تعداد کودک روزانه شهید می شوند؟