مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-05سياسي

مصادیق معروف و منکر در میراث فرهنگی احصاء می شود


دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر سیستان و بلوچستان گفت: حافظان آثار تاریخی و باستانی نقش سفیران امربه معروف و نهی ازمنکر را دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر سیستان و بلوچستان گفت: حافظان آثار تاریخی و باستانی نقش سفیران امربه معروف و نهی ازمنکر را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اکبری امروز یکشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این استان غنی به لحاظ دارا بودن میراث فرهنگی و آثار باستانی است که این ظرفیت ها باید به خوبی در سطح ملی و بین المللی معرفی شود.

وی افزود: علیرغم همه ظرفیت ها اما سیستان و بلوچستان در خور شأن و جایگاه واقعی دیده نشده که برای برآورده کردن این مهم استفاده صحیح و بهره برداری اصولی از ظرفیت گردشگران می تواند بسیار مؤثر باشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر سیستان و بلوچستان تأکید کرد: هر یک گردشگر که وارد استان می شود می تواند به عنوان یک رسانه مردمی و صادق در معرفی صحیح استان نقش ایفا کند که لازمه ورود گردشگران نیز فعالیت های جهادی و شبانه روزی اداره کل میراث فرهنگی است که امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن شاهد اجرایی شدن آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادیق معروف و منکر در میراث فرهنگی احصاء می شود

مصادیق معروف و منکر در میراث فرهنگی احصاء می شود