مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-21سياسي

زیرساخت های مدیریت بحران خراسان شمالی تقویت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تقویت زیرساخت ها و تمهید امکانات را لازمه مدیریت بحران دانست و گفت: دستگاه های اجرایی در خصوص مدیریت بحران تلاش مضاعف دارند اما امکانات و زیرساخت ها باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد بحران استان تقویت زیرساخت ها و تمهید امکانات را لازمه مدیریت بحران دانست و اظهارکرد: دستگاه های اجرایی در خصوص مدیریت بحران تلاش مضاعف دارند اما امکانات و زیرساخت ها باید تقویت شود.

وی هماهنگی بین اقدامات دستگاه های اجرایی در ارتباط با مخاطرات و راهکارهای آن را الزامی عنوان کرد و گفت: گام اول پیش بینی وضعیت هواشناسی است بنابراین زیر ساخت های لازم تدبیر شود ضمن اینکه رسانه ها نیز دقیق تر موضوعات حوزه هواشناسی را انتشار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: جامعه و مردم آمادگی لازم در مقابل مخاطرات را اعمال کنند برای این کار افزایش سطح آگاه سازی مردم و جامعه هدف، ضروری است.

ناهیدی بر انجام اقدامات پیشگیرانه دستگاه های خدمات رسان قبل از بروز حوادث تاکید و بیان کرد: تلاش ما نداشتن تلفات جانی و مالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مدیریت بحران خراسان شمالی تقویت شود

زیرساخت های مدیریت بحران خراسان شمالی تقویت شود