مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-07سياسي

بله آقای فراموشکار! شما اضطراب نداشتید!


احتمالاً صحبت های اخیر ترامپ به گوشتان خورده باشد که گفته ایران قبل از حمله به عین الاسد به او درباره این حمله با جزییات اطلاع داده و حتی با حالتی از روی عجز و التماس از او اجازه گرفته تا به صورتی نمادین و صرفاً برای حفظ وجهه و فرار از فشار افکار عمومی .

- احتمالاً صحبت های اخیر ترامپ به گوشتان خورده باشد که گفته ایران قبل از حمله به عین الاسد به او درباره این حمله با جزییات اطلاع داده و حتی با حالتی از روی عجز و التماس از او اجازه گرفته تا به صورتی نمادین و صرفاً برای حفظ وجهه و فرار از فشار افکار عمومی به صورت سمبلیک به پایگاه آمریکایی عین الاسد حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن فاطمی نژاد در یادداشتی نوشت: نکته جالب این سخنرانی آن جایی است که دونالد ترامپ می گوید حتما شما آن شب را به خاطر دارید.

من آن شب تنها کسی بودم که نگران و مضطرب نبودم چرا که می دانستم چه اتفاقی خواهد افتاد .

ترامپ در ادامه با اشاره به برخی از حاضرین در سخنرانی اش می گوید که آن ها مضطرب بوده اند ولی او همان شب تلاش کرده همه آن ها را آرام کند.

می شد تا حدودی با این صحبت ها و ادعای دونالد ترامپ همراه شد ولی مشکل زمانی اتفاق می افتد که او از عدم اضطراب و نگرانی اش در آن شب صحبت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بله آقای فراموشکار! شما اضطراب نداشتید!

بله آقای فراموشکار! شما اضطراب نداشتید!