مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-21بين الملل

وبگاه آمریکایی: روابط دفاعی ایران و روسیه در حال گسترش است


وبگاه «بیزینس اینسایدر» در گزارشی با اشاره به تمایل مسکو برای خرید موشک از تهران به ویژه از زمان انقضای محدودیت های سازمان ملل بر واردات و صادرات موشک های بالستیک ایران تاکید کرد که اگرچه ایران هنوز این موشک ها را در اختیار روسیه قرار نداده اما روابط .

- وبگاه بیزینس اینسایدر در گزارشی با اشاره به تمایل مسکو برای خرید موشک از تهران به ویژه از زمان انقضای محدودیت های سازمان ملل بر واردات و صادرات موشک های بالستیک ایران تاکید کرد که اگرچه ایران هنوز این موشک ها را در اختیار روسیه قرار نداده اما روابط دفاعی دو کشور در حال گسترش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روز پیش از انقضای محدودیت های سازمان ملل بر واردات و صادرات موشک های بالستیک و پهپادهای ایران در 18 اکتبر (26 مهرماه)، روسیه اعلام کرد که دیگر از نظر قانونی موظف به رعایت چنین محدودیت هایی نیست.

این موضع گیری نشان می دهد که مسکو ممکن است به دنبال خرید موشک های بالستیک ساخت ایران باشد.

این می تواند پیامدهایی برای اوکراین داشته باشد، زیرا در حال آماده شدن برای زمستان دیگری از حملات موشکی و پهپادی روسیه به زیرساخت های خود است.

قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در ژوییه 2015 چند روز پس از توافق آمریکا و ایران بر سر توافق هسته ای، موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به تصویب رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه آمریکایی: روابط دفاعی ایران و روسیه در حال گسترش است

وبگاه آمریکایی: روابط دفاعی ایران و روسیه در حال گسترش است