مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-13ورزشي

امیدواریم در جام جهانی فوتبال ساحلی تا مراحل بالا برویم


عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش بینی کرد که این تیم در مسابقات جام جهانی امارات با صعود از گروه خود به مراحل بالاتر هم برود.

- ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش بینی کرد که این تیم در مسابقات جام جهانی امارات با صعود از گروه خود به مراحل بالاتر هم برود.

هادی فرهمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در مسابقات جام جهانی 2024 امارات، اظهارکرد: اولین مرحله اردوهای تیم ملی جهت حضور در این مسابقات چند هفته پیش برگزار شد و دومین مرحله اردوها هم با حضور 18 بازیکن از دو دو روز آینده در بوشهر آغاز می شود.

وی افزود: مسابقات جهام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امارات، از 22 بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا آن زمان یک هفته را در اردو خواهیم بود و یک هفته را استراحت می کنیم.

ملی پوش فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: پس از پایان مرحله دوم اردوها، در آذر ماه به تورنمنت سنگال اعزام می شویم که در آن کشورهای قدرتمندی حضور دارند.

فرهمند تصریح کرد: برپایی اردوی مشترک با تیم ملی بلاروس و انجام سه بازی دوستانه با این تیم در دی ماه از دیگر برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمند در مسابقات جام جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم در جام جهانی فوتبال ساحلی تا مراحل بالا برویم

امیدواریم در جام جهانی فوتبال ساحلی تا مراحل بالا برویم