مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-10بين الملل

گروه 7 به جای بیانیه خوانی، پاسخگوی جنایت های رژیم غاصب باشد


سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی علم برای صلح و توسعه تاکید کرد: کشورهای گروه 7 که به وجود آورنده و حامی بی چون و چرای رژیم جعلی صهیونیستی هستند، - سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی علم برای صلح و توسعه تاکید کرد: کشورهای گروه 7 که به وجود آورنده و حامی بی چون و چرای رژیم جعلی صهیونیستی هستند، به جای تهمت به ایران و بیاینه خوانی های بی حاصل، پاسخگوی جنایت های این رژیم کودک کش در فلسطین باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، متن این بیانیه به شرح زیراست: بسمه تعالی دهم نوامبر برابر با 19 آبان ماه تحت عنوان روز جهانی علم برای صلح و توسعه نامگذاری شده است تا با برجسته سازی اهمیت صلح برای بشر و لزوم بکارگیری علم و دستاوردهای علمی در مسیری خلاف صلح جهانی را گوشزد نماید.

این در حالیست که این روزها استکبار جهانی، صهیونیزم بین الملل و لیبرال دمکراسی غرب نمایشی هولناک از وحشیانه ترین نوع استفاده پیشرفت های آمریکا و اروپا در عرصه نظامی را در کشتار بی رحمانه زنان و کودکان غزه به اجرا گذاشته اند.

به لحاظ نظری کارکرد علم، پرداختن به چالش های جهانی از تغییرات اقلیمی و بحران های بهداشت عمومی تا امنیت غذایی و نوآوری­ های فناورانه می ­باشد و روز جهانی علم با اهداف هفده گانه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه 7 به جای بیانیه خوانی، پاسخگوی جنایت های رژیم غاصب باشد

گروه 7 به جای بیانیه خوانی، پاسخگوی جنایت های رژیم غاصب باشد