مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-28اقتصادي

قیمت گوشت و دام زنده در روزهای ابتدایی آبان 1402


مقدسی رییس اتحادیه گاوداران کشور در مورد قیمت گوشت گوساله گفت: عمدتاً گوساله هلشتاین به صورت زنده کیلویی 200 هزار تومان عرضه می شود که وزن لاشه آن بدون استخوان 460 هزار تومان و بدون قلوه گاه حداکثر باید 475 هزار تومان باشد در حالی که قیمت در بازار 617 هزار تومان .

- جی پلاس؛ رییس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو گوسفند زنده را اعلام کرد.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در برنامه ای رادیویی اعلام کرد: قیمت گوسفند زنده در شهرستان ها 190 تا 200 هزار تومان است، اما در تهران این رقم بیش از این است و با توجه به افزایش مصرف گوشت در زمستان اگر میزان نیاز بازار تأمین نشود قیمت افزایش می یابد و امیدواریم با تزریق به اندازه کافی گوشت در بازار قیمت گوشت برای مصرف کننده به ثبات برسد.

با برنامه ریزی انجام شده گوشت قرمز وارداتی توسط شبکه کسبه امین که با بنر مشخص شده اند توزیع می شود و علاوه بر گوشت وارداتی گوشت داخلی هم عرضه می شود ما از دو سکوی امین آباد و تره بار پیروزی به مقدار کافی گوشت قرمز ارائه می کنیم روزانه دو تریلی در امین آباد و سه تریلی در پیروزی تخلیه می شود که در سطح شهر توزیع می شوند.

وی گفت: با ورود به فصل سرما مصرف پروتیین و گوشت قرمز بالا می رود دولت باید تدابیری انجام دهد که با واردات تولید داخل بازار را به ثبات برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت و دام زنده در روزهای ابتدایی آبان 1402

قیمت گوشت و دام زنده در روزهای ابتدایی آبان 1402