مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-13سياسي

ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره ملی شیخ بهایی آغاز شد


هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، در تاریخ 26 و 27 اردیبهشت ماه 1403 و به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

   - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، در تاریخ 26 و 27 اردیبهشت ماه 1403 در دو بخش مسابقه ای طراحان کسب و کار و فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی (نوپا و رشد یافته) به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

علاقه مندانی که از شرایط حضور در این جشنواره ملی برخوردار هستند، می توانند تا 15 دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی جشنواره ثبت نام کنند.

قاسم مصلحی، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در خصوص برگزاری این رویداد ملی، اظهار کرد: در بخش طراحان کسب و کار، شرکت کنندگان باید یک تیم با ماهیت حقوقی داشته باشند و علاوه بر ارائه امکان سنجی دقیق و کامل طرح، حداقل نمونه محصول یا MVP داشته باشند.

در بخش فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی نیز لازم است شرکت کنندگان شخصیت حقوقی ثبت شده با حداقل 51 درصد از سهام متعلق به بخش خصوصی را داشته باشند و تولید و تجاری سازی محصول مبتنی بر فناوری را آغاز کرده باشند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی علاقه مندانی که از شرایط شرکت در این جشنواره معتبر ملی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره ملی شیخ بهایی آغاز شد

ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره ملی شیخ بهایی آغاز شد