مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-06بين الملل

بمباران شدید در اطراف بیمارستان های غزه همزمان با قطع اینترنت


جنگ غزه در حالی وارد سی و یکمین روز خود از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شده است که نیروهای اشغالگر همچنان از تاکتیک تهاجم آرام به غزه استفاده می کنند و هر بار حملات هوایی بی سابقه به تاسیسات غیرنظامی و مسکونی انجام می دهند.

- جنگ غزه در حالی وارد سی و یکمین روز خود از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که نیروهای اشغالگر همچنان از تاکتیک تهاجم آرام به غزه استفاده می کنند و هر بار حملات هوایی بی سابقه به تاسیسات غیرنظامی و مسکونی انجام می دهند.

آنها حملات به اطراف بیمارستان ها را همراه با قطع اینرنت افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های فلسطینی بامداد روز دوشنبه اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی در غرب شهر غزه را بمباران کرد.

رسانه ها گزارش دادند که تعدادی شهید و زخمی شده اند.

در عین حال بامداد امروز شهر غزه شاهد انفجارهای مهیب و بمباران بی سابقه ارتش رژیم صهیونیستی بود که به شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی همراه با قطع خدمات ارتباطی و اینترنتی در این نوار منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، نیروهای رژیم صهیونیستی حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که بیشتر آنها در نوار غربی و شمال غربی شهر غزه متمرکز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران شدید در اطراف بیمارستان های غزه همزمان با قطع اینترنت

بمباران شدید در اطراف بیمارستان های غزه همزمان با قطع اینترنت