مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-08اقتصادي

روزنامه هم میهن: باغ های تهران را نهادهای حاکمیتی می خرند و تخریب می کنند


متاسفانه هیچ روزنامه نگاری یا جرأت نمی کند یا در عمل با مانع مواجه می شود که از فساد باغ های تهران که تبدیل به واحدها و برج های مسکونی شده است، - متاسفانه هیچ روزنامه نگاری یا جرأت نمی کند یا در عمل با مانع مواجه می شود که از فساد باغ های تهران که تبدیل به واحدها و برج های مسکونی شده است، گزارش های کامل تهیه کند، چون آن ماموران شیرصفت و عقاب های تیزبین و مدیران پاکدست همه جا حی و حاضرند و دیگران نیز سهم خود را از این خوان یغما می برند و هرکدام ملکی و خانه ای به ثمن بخس گیرشان می آید و وجدان خود را به این طریق می فروشند؛ همچنان که در املاک نجومی شاهد بودیم.

هم میهن نوشت: شورای شهر و شهرداری تهران اگر هیچ چیز را ندانند، درک دقیقی از آثار زیست محیطی و مالی باغات تهران و تبدیل آنها به اراضی مسکونی دارند.

کاری که در گذشته با عناوین دهان پرکن انجام دادند و بودجه شهرداری را از یک سو تامین کردند و از سوی دیگر، رانت فراوان نصیب خریداران باغات.

  جالب است که این رانت حتی نصیب مالکان اولیه باغات نمی شود، چون آنان توان تبدیل کاربری باغ به مسکونی را ندارند و ماموران مثل شیر و عقاب تیزبین بالای سر ملک ایستاده اند و اجازه کوچکترین تغییر کاربری را نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه هم میهن: باغ های تهران را نهادهای حاکمیتی می خرند و تخریب می کنند

روزنامه هم میهن: باغ های تهران را نهادهای حاکمیتی می خرند و تخریب می کنند