مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-26سياسي

فعالیت 30 گروه مطالبه گری در خراسان جنوبی


معاون ستاد امر به معروف خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 30 گروه مطالبه گری در استان گفت: ستاد امر به معروف به موضوع زمین خواری ورود پیدا کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون ستاد امر به معروف خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 30 گروه مطالبه گری در استان گفت: ستاد امر به معروف به موضوع زمین خواری ورود پیدا کرده است.

حجت الاسلام سعید میری، امروز سوم آبان در نشست خبری گفت: لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر آموزش است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا دوره های ملی در سراسر کشور برگزار شد و امروز نیز ثبت نام برای دوره های ملی آموزش امر به معروف به صورت مجازی و رایگان برگزار می شود، افزود: این دوره ها توسط اساتید برجسته کشوری برگزار می شود و افراد علاقمند می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این دوره ها از 15 آبان آغاز می شود، گفت: علاقمندان می توانند به سایت شورای امر به معروف مراجعه کنند.

معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین اقدامات بحث مردمی سازی فریضه امر به معروف است.

میری با اشاره به اینکه این دوره ها برای کارمندان یک دوره ضمن خدمت محسوب می شود، افزود: در حوزه امر به معروف در زمینه حجاب نیز بحث ما دعوت به خیر و بیان آسیب های بی حجابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 گروه مطالبه گری در خراسان جنوبی

فعالیت 30 گروه مطالبه گری در خراسان جنوبی