مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-03سياسي

نسل کُشی ظالمان در غزه غیرت جهانی را به جوش آورده است


آنچه امروز در سرزمین های اشغالی می گذرد بحث چند کیلومتر مربع زمین نیست، بلکه تقابل بین حق و باطل است، نسل کُشی انسان های بیرحم و ظالم نسبت به مظلومان بی پناه است که غیرت جهانی را به جوش آورده است.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: آنچه امروز در سرزمین های اشغالی می گذرد بحث چند کیلومتر مربع زمین نیست، بلکه تقابل بین حق و باطل است، نسل کُشی انسان های بیرحم و ظالم نسبت به مظلومان بی پناه است که غیرت جهانی را به جوش آورده است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که جمعه 12 آبان در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آیه 39 سوره حج خدای متعال به مظلومان اجازه داده در مقابل ظالمان بایستند، خدا برای اینکه مظلومان را پیروز کند تواناست، البته خداوند می خواهد ببیند مظلومان چقدر صبوری می کنند، چقدر پایدارند، چقدر اخلاص دارند و مجاهدند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: تمام مردم دنیا با قیام ها و تظاهراتی که دارند در پیشگاه پروردگار عالم شهادت می دهند که فرزندان مقاومت اسلامی در ایستادگی، شهامت، شجاعت و صبر هرچه که در توانشان بود تقدیم کردند و در حال انجام وظیفه هستند، این مجاهدان خم به ابرو نیاورده اند و فقط با خدا راز و نیاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کُشی ظالمان در غزه غیرت جهانی را به جوش آورده است

نسل کُشی ظالمان در غزه غیرت جهانی را به جوش آورده است