مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-25ورزشي

طرح ترنج در 10 استان کشور اجرایی می شود


رییس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با موفقیت آمیز خواندن مدل توانمندسازی نوجوانان و جوانان(ترنج) در کرمانشاه، از اجرایی شدن این طرح در 10 استان دیگر کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با موفقیت آمیز خواندن مدل توانمندسازی نوجوانان و جوانان(ترنج) در کرمانشاه، از اجرایی شدن این طرح در 10 استان دیگر کشور خبر داد.

شهرام عظیمی امروز(سوم آبان) در دیدار نماینده یونیسف در ایران با استاندار کرمانشاه، بااشاره به اجرای طرح توانمندسازی نوجوانان و جوانان در کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح از حدود دوسال پیش با همکاری یکی از سمن های توانمند حوزه جوانان، برای اولین بار در کشور در کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: طرح توانمندسازی دختران و پسران با همکاری وزارت ورزش و جوانان و یونیسف در دو استان اصفهان و البرز هم با محوریت کرمانشاه به عنوان استان پیشران اجرایی شد.

رییس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در این طرح نوجوانان و جوانان 14 تا 24 ساله ای که مورد آسیب واقع شده اند و نیاز به حمایت های روانی، اجتماعی و اقتصادی دارند به مرکز توانمندسازی معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: در این مرکز برای این افراد متناسب با علاقمندی هایی که دارند، با همکاری سایر سازمان های ذیربط همچون فنی و حرفه ای،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترنج در 10 استان کشور اجرایی می شود

طرح ترنج در 10 استان کشور اجرایی می شود