مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-19سياسي

بهره برداری از 3000 واحد مسکونی در سفر دوم رییس جمهور به گلستان


استاندار گلستان از بهره برداری هزار و 500 واحد مسکونی شهری و هزار و 500 واحد روستایی در سفر دوم رییس جمهور به گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان از بهره برداری هزار و 500 واحد مسکونی شهری و هزار و 500 واحد روستایی در سفر دوم رییس جمهور به گلستان خبر داد.

علی محمد زنگانه شامگاه یکشنبه 28 آبان در جلسه شورای مسکن استان گلستان اظهار کرد: موضوع ساخت مسکن و تامین زمین برای ساخت مسکن از مسائل دارای اولویتی است که هیچ کوتاهی نباید در این خصوص صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان هایی که در تامین زمین برای ساخت مسکن از برنامه پیش بینی شده عقب هستند با تدابیر لازم به برنامه برسند و تامین زمین برای ساخت مسکن را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار گلستان اضافه کرد: در خصوص اراضی دستگاه هایی که بلا استفاده مانده است، تعاملی صورت گیرد تا بخشی از آن اراضی برای ساخت مسکن کارکنان فاقد مسکن همان دستگاه استفاده شود.

زنگانه بیان کرد: در موضوع مسکن در استان گلستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تمام نهادها و دستگاه های مسوول در این بخش به صورت دائمی گزارش عملکرد خود را به مردم بیان کنند.

وی افزود: هر قدمی که برای خانه دار شدن جوانان برداشته شود به طور قطع برکت آن اقدام در زندگی شخصی و فعالیت های کاری نمایان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3000 واحد مسکونی در سفر دوم رییس جمهور به گلستان

بهره برداری از 3000 واحد مسکونی در سفر دوم رییس جمهور به گلستان