مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-02اقتصادي

جمعیت شناور، عامل اصلی رکورد مصرف برق در استان های شمالی


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه رکورد مصرف برق نشان دهنده جمعیت شناور استان های شمالی است گفت: نگاه استراتژیک توانیر به شمال کشور باید تغییر کند.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه رکورد مصرف برق نشان دهنده جمعیت شناور استان های شمالی است گفت: نگاه استراتژیک توانیر به شمال کشور باید تغییر کند.

محمدتقی مهدی زاده امروز در نشست مدیران و معاونان شرکت توزیع برق شمال کشور که به میزبانی شرکت توزیع برق غرب مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به چالش هایی که در حوزه توزیع برق وجود دارد و با توجه به اندوخته ها و تجریباتی که وجود دارد، این نشست ها می تواند راهگشا باشد.

وی تعداد مشترکین استان گیلان را بالغ بر یک میلیون و 620 هزار نفر اعلام کرد و گفت: اتفاقات پیک سال جاری در این استان متمایز از سال های گذشته بوده و کاهش قطعی ها نشان دهنده حاصل تلاش صنعت برق و همکاران ما در شرکت توزیع برق بوده است.

وی با بیان اینکه تابستان گذشته 15 بار رکورد بار مصرف گیلان شکست و تعداد دمای بالای 37 درجه 54 روز بوده است، افزود: در حالیکه این عدد در سال گذشته 21 روز بود و رکورد مصرف نشان دهنده جمعیت شناور استان های شمالی است که مزید برعلت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت شناور، عامل اصلی رکورد مصرف برق در استان های شمالی

جمعیت شناور، عامل اصلی رکورد مصرف برق در استان های شمالی