مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-11ورزشي

استقلال کارت هدیه مشکوک را هم به اسپانسر آملی ربط داد


در هفته گذشته برخی رسانه ها و چهره های خبری ورزش، اسنادی مبنی بر تهیه 200 میلیون تومان کارت هدیه از سوی باشگاه استقلال منتشر کردند که برخی نوشتند این کارت ها برای پرداخت دستخوش به خبرنگاران و کانال های جریان ساز و هواداری خریداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در این زمینه حتی یک رسانه مدعی شد که با توجه به قوانینی که وجود دارد، مشخص است که خرید کارت هدیه فارغ از مبلغ و شخص گیرنده، غیرقانونی است و تخلف محسوب می شود.

استقلال در شرایطی 200 میلیون تومان کارت هدیه تهیه کرده که حساب های این باشگاه بلوکه است و هیات مدیره استقلال مصوبه ای مبنی بر هزینه برای باشگاه، بدون تصویب هیات مدیره به خطیر نداده است پس هر هزینه ای طبق قانون و مصوبات، باید با تایید هیات مدیره باشد.

در این خصوص اما باشگاه استقلال نیز دست به شفاف سازی زده و توضیحاتی را ارائه کرد: انتشار یک سند بانکی در فضای مجازی باعث شده برخی شایعات و اخبار کذب درباره این سند از سوی منابع مغرض، در فضای مجازی منتشر شود.

این سند بانکی مربوط به خرید تعدادی کارت هدیه از سوی باشگاه استقلال برای اهدا به کادرفنی و بازیکنان تیم امید استقلال و کارکنان آکادمی باشگاه است.

همان طور که قبلا هم اطلاع رسانی شده بود، موبایل موسوی آمل اسپانسر باشگاه استقلال به عنوان پاداش برد تیم امید استقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال کارت هدیه مشکوک را هم به اسپانسر آملی ربط داد

استقلال کارت هدیه مشکوک را هم به اسپانسر آملی ربط داد