مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 06:302023-11-08سياسي

گفت و گویی خواندنی با کتابدار برترین روستای کشور در عرصه کتاب و کتابخوانی


در نهمین دوره جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، 271 روستا شرکت داشتند که طرح ها و برنامه هایی را جهت ارتقاء سطح فرهنگی و آگاهی اهالی روستا اجرا کرده بودند و در این بین روستای کلج استان قزوین در جایگاه نخست قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال جاری به منظور تقویت هویت ایرانی- اسلامی، امیدبخشی و محرومیت زدایی فرهنگی با ارزیابی عملکرد روستاییان و عشایر سراسر کشور و پشتیبانی از طرح های ابتکاری آنها در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره پریسا کهنسال مسوول کتابخانه عمومی آیت الله موسوی روستای کلج از توابع استان قزوین توانست با ارائه طرح ها و ایده های خلاقانه و نوآورانه خود در عرصه کتاب و کتابخوانی، حضوری درخشان داشته و به عنوان نفر اول از بین 13 منتخب روستایی در کشور معرفی شود.

کهنسال در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، در خصوص شاخص های اصلی در معرفی نفرات برتر جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب بیان کرد: این جشنواره هر سال با محوریت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود و بر این اساس هر سال 10 روستا یا آبادی عشایری به عنوان روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گویی خواندنی با کتابدار برترین روستای کشور در عرصه کتاب و کتابخوانی

گفت و گویی خواندنی با کتابدار برترین روستای کشور در عرصه کتاب و کتابخوانی