مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-08بين الملل

افشاگری مقام ارشد امنیتی مصر از «طرح شیطانی» رژیم صهیونیستی و آمریکا


معاون سابق دستگاه تحقیقات امنیت کشور مصر از ایده همزیستی میان عرب ها و رژیم صهیونیستی در سایه رویای این رژیم که تل آویو برای آن تلاش می کند و ایجاد کشوری از «نیل تا فرات» سخن گفت.

- افشاگری مقام ارشد امنیتی مصر از طرح شیطانی رژیم صهیونیستی و آمریکا معاون سابق دستگاه تحقیقات امنیت کشور مصر از ایده همزیستی میان عرب ها و رژیم صهیونیستی در سایه رویای این رژیم که تل آویو برای آن تلاش می کند و ایجاد کشوری از نیل تا فرات سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ خیرت شکری، معاون سابق دستگاه تحقیقات امنیت کشور در گفت وگو با روسیا الیوم گفت که رژیم صهیونیستی برای ایده وطن جایگزین مردم فلسطین تلاش می کند به گونه ای که ایده بر مبنای نابودی کشور فلسطین است تا به تاریخ بپیوندد (مردمی بدون زمین که در جهان عرب پخش می شوند).

وی افزود: روز هفتم اکتبر ایده وطن جایگزین برای نوار غزه و کرانه باختری شکل گرفت تا سیناء و اردن وطن جایگزین برای آنها باشد یا داخل مصر و اردن همزیستی داشته باشند تا مردم فلسطین در چارچوب جامعه مصر و اردن قرار بگیرند.

خیرت شکری خاطرنشان کرد: طرح این ایده اسراییلی و آمریکایی که مورد حمایت کشورهای اروپایی است، زاییده همان لحظه نبود، بلکه سابقه ها و شواهدی و تلاش هایی برای آن وجود داشت که همگی آنها به شکست انجامید، اما با آنچه روز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مقام ارشد امنیتی مصر از «طرح شیطانی» رژیم صهیونیستی و آمریکا

افشاگری مقام ارشد امنیتی مصر از «طرح شیطانی» رژیم صهیونیستی و آمریکا