مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-30دانش

سرپرست مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد منصوب شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سیدمرتضی شهیدی را به عنوان سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در امور حقوقی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و نیز ایفای نقش مؤثر در انضباط سازمانی با تأکید بر محورهای زیر اهتمام ورزید.

ضرورت حفظ و صیانت از حقوق، اموال، دارایی ها و املاک دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کلیه ظرفیت های دانشگاهی به منظور استیفای حقوق دانشگاه در مراجع قضایی، ثبتی و اداری سراسر کشور و ارائه گسترش مستمر اقدامات انجام شده به اینجانب حفاظت از حقوق اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در چارچوب وظایف پیشگیری از وقوع تخلفات به استناد مقررات داخلی متکی بر اسناد بالادستی اتخاذ تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد منصوب شد

سرپرست مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد منصوب شد