مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-12سياسي

جمعیت هلال احمر از نظر اقتصادی به خود متکی است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از نظر اقتصادی به خود متکی است، تاکید کرد: رکن اصلی تقویت کننده ی جمعیت هلال احمر اصحاب رسانه هستند که به عنوان داوطلب در کنار ما حضور دارند و این اخبار خوش را منتقل می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از نظر اقتصادی به خود متکی است، تاکید کرد: رکن اصلی تقویت کننده ی جمعیت هلال احمر اصحاب رسانه هستند که به عنوان داوطلب در کنار ما حضور دارند و این اخبار خوش را منتقل می کنند.

حمید منجم با حضور در غرفه ی خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تنها یک سازمان نیست بلکه متشکل از خود مردم و محل تعاون، حضور و بهم پیوستگی مردم است.

وی با بیان اینکه اگر مردم نباشند فعالیت های این جمعیت نیز هیچ معنایی ندارد، افزود: حضور افراد در این جمعیت اکثرا به صورت داوطلبانه است و ما با تمام وجود به این نیروهای داوطلب افتخار می کنیم.

منجم خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که مردم حضور ما را در کنار خود، قبول کردند و ما تا توانسته ایم در ارکان و وظایف مختلف به توفیقات ارزشمندی دست پیدا کنیم و مطمئن هستیم خداوند ناظر و شاهد اعمال همه ی ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر از نظر اقتصادی به خود متکی است

جمعیت هلال احمر از نظر اقتصادی به خود متکی است