مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-30دانش

لزوم شکل گیری هسته های فناور و دانش بنیان سریع تر در دانشگاه ها


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هسته های فناور باید به سرعت در دانشگاه ها شکل بگیرد، گفت: اساتید دانشگاه باید پشتیبان هسته های فناور باشند از این رو حضورشان در این مجموعه ها بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نوآوری و توسعه فناوری دانشگاه زابل در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه زابل ظرفیت بسیار بالایی دارد حدود 10 هزار دانشجو و تعداد زیادی هیئت علمی در این دانشگاه وجود دارد و ما انتظار ویژه ای از آنها داریم، حمایت می کنیم؛ اما آنچه مهم است اینکه هسته های فناور باید به سرعت در دانشگاه زابل شکل گیرد.

وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه باید پشتیبان هسته های فناور باشند حضورشان در این مجموعه بسیار مهم است تا دانشجویان صاحب فکر، ایده، اندیشه، خلاقیت و نوآوری را راهنمایی کرده و بتوانند این ایده ها را تبدیل به محصول کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تا زمانی که ایده تبدیل به محصول نشود اتفاق خاصی رخ نمی دهد در مرکز نوآوری دائماً باید ایده ها جدید و نو باشد، اساتید پشتیبان باشند و با شرکت های دانش بنیان و جوانان همراهی کنند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شکل گیری هسته های فناور و دانش بنیان سریع تر در دانشگاه ها

لزوم شکل گیری هسته های فناور و دانش بنیان سریع تر در دانشگاه ها