مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 07:002023-11-21سياسي

ادعاهای دروغین غرب درباره حقوق بشر و سکوت در برابر نسل کشی در غزه


کارشناسان مسائل بین الملل با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کردند که در جریان تحولات غزه، ادعاهای دروغین برخی کشورهای غربی در ارتباط با موضوع حقوق بشر به خوبی به نمایش گذاشته شد.

- کارشناسان مسائل بین الملل با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کردند که در جریان تحولات غزه، ادعاهای دروغین برخی کشورهای غربی در ارتباط با موضوع حقوق بشر به خوبی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام معظم رهبری در روز یکشنبه و در سخنانی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا تاکید کردند که قضایای غزه بسیاری از حقایق مکتوم را برای مردم دنیا آشکار کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد از عملکرد مقامات برخی از کشورهای غربی در مورد جنایت های جنگی رژیم اسراییل در غزه و حمایت پیدا و پنهان آن ها از نسل کشی صورت گرفته در غزه توسط صهیونیست ها، به این موضوع اشاره کردند که یکی از حقایقی که قضایای غزه برای افکار عمومی جهان روشن کرد، طرفداری سران کشورهای غربی از تبعیض نژادی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این ارتباط رژیم صهیونیستی را مظهر تبعیض نژادی خواندند و گفتند: صهیونیست ها خود را نژاد برتر می دانند و بقیه آحاد بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای دروغین غرب درباره حقوق بشر و سکوت در برابر نسل کشی در غزه

ادعاهای دروغین غرب درباره حقوق بشر و سکوت در برابر نسل کشی در غزه