مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-15بين الملل

وزیر خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور حقوق بشر دیدار کرد


ملاقات حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و مارتین گریفیتس معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه، با موضوع بررسی مسائل غزه و امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین و توقف حملات وحشیانه صهیونیست ها به ساکنان غزه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با مارتین گریفیتس معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه در مقر این سازمان در ژنو دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات اسفناک انسانی در غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی، گفت متأسفانه دامنه حملات رژیم صهیونیستی به غزه در حال گسترش است و لازم است برای توقف حملات رژیم صهیونیستی اقدامات فوری و مؤثر صورت گیرد.

وی با اشاره به دیدارهای خود با مقامات حماس و دولت قطر در دوحه، گفت حماس برای اقدام در خصوص اسرای غیرنظامی آمادگی دارد و چنانچه رژیم اسراییل دست از نسل کشی در غزه بردارد، گروههای مقاومت نیز دست از حمله متقابل برخواهند داشت.

امیرعبداللهیان گفت ادامه این شرایط قابل تحمل نیست و لازم است حملات رژیم صهیونیستی و نیز تلاش رژیم برای کوچاندن مردم غزه فورا متوقف شود.

امیرعبداللهیان بر ضرورت ارسال فوری کمک های انسان دوستانه به اندازه کافی تاکید کرد و گفت حملات رژیم صهیونیستی به مردم و شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور حقوق بشر دیدار کرد

وزیر خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور حقوق بشر دیدار کرد