مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-05اقتصادي

اکثر خرید و فروش املاک در مشهد قولنامه ای است


رییس اتحادیه مشاورین معاملات املاک مشهد گفت: بازار مسکن در سال جاری بسیار سنگین و راکد بود و خرید و فروش نداشتیم، اکثر خرید و فروش ها قولنامه ای بوده و در حاشیه شهر اتفاق افتاده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه مشاورین معاملات املاک مشهد گفت: بازار مسکن در سال جاری بسیار سنگین و راکد بود و خرید و فروش نداشتیم، اکثر خرید و فروش ها قولنامه ای بوده و در حاشیه شهر اتفاق افتاده است.

حسین رستمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص معامله خانه های قولنامه ای در سطح مشهد اظهار کرد: بازار ملک در کل کشور رونق قابل توجهی در زمینه خرید و فروش نداشته و علت آن نیز خروج بخشی از سرمایه از حوزه ساخت وساز بوده است.

وی افزود: طی سال جاری افراد سازنده از این بخش خارج شدند یا شروع به ساخت وساز نکردند، بنابراین رکود ایجاد و موجب شده افرادی که توانایی خرید ندارند، اکثرا خرید قولنامه ای انجام دهند.

بازار مسکن در سال جاری بسیار سنگین و راکد بود و خرید و فروش نداشتیم، اکثر خرید و فروش ها قولنامه ای بوده و در حاشیه شهر اتفاق افتاده است.

رییس اتحادیه مشاورین معاملات املاک مشهد ادامه داد: رقم دقیقی از تعداد خانه های قولنامه ای وجود ندارد؛ زیرا این معاملات ثبت نمی شود که آمار رسمی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر خرید و فروش املاک در مشهد قولنامه ای است

اکثر خرید و فروش املاک در مشهد قولنامه ای است