مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-17سياسي

بیمارکشی رژیم صهیونیستی نشانه فروپاشی آنان است


کشوری که به بیمارکشی، کودک کشی، حمله به بیمارستان اکتفا کند و افتخار می کنند که بیمارستان را تصرف کردند، اینها نشانه فروپاشی یک رژیم است که به این چیزها اکتفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان در مصلی امام خامنه ای با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: خیران در تقویت کتابخانه ها کمک کنند تا مردم و دانش آموزان و دانشجویان از این فضاها استفاده کنند.

امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان داشت: حضرت زینب(س) تکمیل کننده قیام کربلا بود و امام راحل فرمودند زنی که در مقابل یک جبار ایستاد که اگر مردها نفس می کشیدند همه را می کشتند، اما او نترسید و ایستاد و یزید را محکوم کرد .

وی افزود: از پرستاران و بهورزان ایثارگر که در جریان بیماری کرونا حماسه آفریدند قدردانی می کنم، چون می دانستند خدمت کردن و ایستادن کنار بیمار کرونایی یعنی مبتلا شدن و در این دوره عده ای به شهادت رسیدند.

عسکری تصریح کرد: طوفان الاقصی حدود چهل روز در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی در حال عملیات است.

جنگ بی امان و مبارزه با اسراییل ادامه دارد، اسراییلی ها توان ادامه جنگ را ندارند، اگرچه گاهی اعلام می کنند جنگ را ادامه می دهیم، که اینها برای مصرف داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارکشی رژیم صهیونیستی نشانه فروپاشی آنان است

بیمارکشی رژیم صهیونیستی نشانه فروپاشی آنان است