مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-07سياسي

برگزاری یادواره 33 شهید دانشجو و معلم کهگیلویه و بویراحمد


با حضور دانشجویان، خانواده معظم شهداء و ایثارگران نخستین یادواره شهدای دانشجو و معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور دانشجویان، خانواده معظم شهداء و ایثارگران نخستین یادواره شهدای دانشجو و معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

سید سلیمان حسینی نیک، رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: شهدا برای بصیرت افزایی ما به میدان جنگ رفتند، یادواره شهدا باید موجب بصیرت افزایی و شناخت راه شهدا برای نسل جدید و معلمان باشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان با الگوگرفتن از شهیدان انتقال دهنده فرهنگ ایثار و ارزش های اسلامی به نسل جوان جامعه باشند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عزت این مملکت، دوام و بقای نظام، پیشرفت و توسعه کشور در گرو ارج نهادن راه شهیدان است و هر آنچه را که داریم مرهون قطره قطره خون شهدا و جانفشانی های آن ها است.

همچنین ستار هدایت خواه، دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد هم تبیین در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف معلمان و مربیان در همه حوزه ها دانست و گفت: افزایش شبهه پراکنی ها در فضای مجازی و جهالت برخی افراد، تکلیف معلمان را بیش از گذشته سنگین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 33 شهید دانشجو و معلم کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری یادواره 33 شهید دانشجو و معلم کهگیلویه و بویراحمد