مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-23اجتماعي

کلاله رتبه اول بوم گردی گلستان/ سکونت 800 هزار نفر در بوم گردی های کلاله


فرماندار کلاله با اشاره به استقبال بالای گردشگران سراسر دنیا از جاذبه های گردشگری این شهرستان گفت: «کلاله» رتبه اول بوم گردی استان را دارد.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با اشاره به استقبال بالای گردشگران سراسر دنیا از جاذبه های گردشگری این شهرستان گفت: کلاله رتبه اول بوم گردی استان را دارد.

فرهاد شیبک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه کشاورزی و گردشگری دو ظرفیت ویژه و شاخص در استان گلستان است، اظهار کرد: شهرستان کلاله در شرق استان گلستان نیز از این قاعده مثتثنی نیست و با دارا بودن مناطق بسیار زیبا اعم از دشت، جنگل، چشمه سارها و تپه ماهورهای زیبا یکی از مناطق ویژه و پرطرفدار گردشگری در استان گلستان است.

وی منطقه گردشگری آق سو، چشمه زاو و به ویژه منطقه گردشگری خالد نبی را از مناطق ویژه و پرطرفدار گردشگری شهرستان کلاله برشمرد و افزود: در سال های اخیر با توجه به گسترش فعالیت شبکه های فضای مجازی منطقه زیبای خالدنبی با جغرافیای کم نظیر، تپه ماهورهای زیبا و هزاران دره به شدت مورد استقبال گردشگران از سراسر کشور و دنیا قرار گرفته است.

فرماندار کلاله ادامه داد: ظرفیت بزرگ منطقه گردشگری خالد نبی، صنایع دستی نفیس کلاله، اسب اصیل ترکمن و آداب و رسوم و قومیت های مختلف که در این شهرستان وجود دارد، سبب رشد قابل توجه صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاله رتبه اول بوم گردی گلستان/ سکونت 800 هزار نفر در بوم گردی های کلاله

کلاله رتبه اول بوم گردی گلستان/ سکونت 800 هزار نفر در بوم گردی های کلاله