مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-02سياسي

وقایع غزه اثبات کرد نظام سلطه دنبال پنهان کردن واقعیات است


معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رسانه های استکبار فضایی را درباره وقایع غزه ترسیم می کنند که خلاف واقعیت است، گفت: در اصل فضای رسانه ای همسو با نظام سلطه به دنبال پنهان کردن واقعیت ها است.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رسانه های استکبار فضایی را درباره وقایع غزه ترسیم می کنند که خلاف واقعیت است، گفت: در اصل فضای رسانه ای همسو با نظام سلطه به دنبال پنهان کردن واقعیت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیدمحمد تقی شاهچراغی امروز، 11 آبان در همایش سفیران تبیین در شیراز گفت: به رغم همه تلاش های دشمن برای مقابله با روند پیشرفت کشور، وضعیت امروز نسبت به مقاطع مشابه در دوره های قبل بهتر است و تقویت این مسیر نیاز است که در عرصه جهاد تبیین و گفتمان پیشرفت کشور یک تلاش فراگیری صورت بگیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت ها است و جهاد تبیین نیز برای این است که واقعیت های میدان گفته شود.

شاهچراغی بیان کرد: امروز در مقابل جنایت هایی که در غزه روی می دهد رسانه های استکبار فضایی را ترسیم می کنند که خلاف واقعیت است و در اصل فضای رسانه ای همسو با نظام سلطه به دنبال پنهان کردن واقعیت ها است که این امر ضرورت توجه به جهاد تبیین را بیش از پیش اثبات می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقایع غزه اثبات کرد نظام سلطه دنبال پنهان کردن واقعیات است

وقایع غزه اثبات کرد نظام سلطه دنبال پنهان کردن واقعیات است