مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:412023-11-03سياسي

امام جمعه اهواز: امروز رسالت متفکران نظام اسلامی تبیین خط فکری مقاومت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: گفتمان انقلاب در مقابل گفتمان های لیبرالیسم و کمونیسم شکل گرفت و همواره یکی از مهمترین رسالت های متفکران نظام اسلامی تبیین خطوط فکری اسلام ناب و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

  وی با تاکید بر لزوم ترویج تفکر مقاومت و ایستادگی ادامه داد: امروز تنها راهکار مبارزه با زیاده خواهی استکبار جهانی، مقاومت است و همانند تمامی عرصه های جنگ حق بر علیه باطل، توسل به خدا و اهل بیت تعیین کننده است.

  امام جمعه اهواز با اشاره به کودک کشی های صهیونیست ها گفت: حکمت این کودک کشی چیست؟ حکمت خداوند متعال این است که مستکبران با دست خود طومارشان را در هم بپیچند و نابود شوند.

امروز باید منافع آمریکا و اسراییل در خطر قرار بگیرد و رگ های حیات استکبار جهانی توسط کشورهای مسلمان قطع شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر جبهه ی واحدی بر علیه استکبار جهانی ایجاد شده است و امروز هر طفلی که در فلسطین به شهادت می رسد بر روح و جان مادران و پدران در جای جای دنیا تازیانه می زند.

  حجت الاسلام موسوی فرد همچنین با اشاره به یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز و گرامیداشت 13 آبان گفت: در این روز اتفاقات مهمی در حوزه ی دین رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: امروز رسالت متفکران نظام اسلامی تبیین خط فکری مقاومت است

امام جمعه اهواز: امروز رسالت متفکران نظام اسلامی تبیین خط فکری مقاومت است