مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-25سياسي

کمیته مشورتی دانشجویان در استانداری قم تشکیل خواهد شد


استاندار قم با بیان اینکه دانشجوی مطالبه گر باید نسبت به مسائل جامعه خود اشرافیت کامل داشته باشد، گفت: کمیته مشورتی با حضور دانشجویان استان قم در استانداری تشکیل خواهد شد و از این ظرفیت در راستای مدیریت بهتر استان بهره خواهیم برد.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه دانشجوی مطالبه گر باید نسبت به مسائل جامعه خود اشرافیت کامل داشته باشد، گفت: کمیته مشورتی با حضور دانشجویان استان قم در استانداری تشکیل خواهد شد و از این ظرفیت در راستای مدیریت بهتر استان بهره خواهیم برد.

سیدمحمد آقامیری شامگاه سه شنبه 2 آبان ماه در جلسه 5 ساعته دیدار با تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: معتقدایم دانشگاه برای دانشجویان صرفا محل تحصیل نیست بلکه دانشگاه محل افزایش درک سیاسی و تبادل نظرات میان دانشجوها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: دانشگاه محل و مبدا تحول است و اگر قرار باشد اتفاق مهمی در کشور رخ دهد ابتدا جریان آن در محل دانشگاه شکل می گیرد.

استاندار قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود تاکید کرده اند که مسئولین کشور در دانشگاه و میان دانشجویان حاضر شوند و با آن ها به گفت وگو بپردازند؛ تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مشورتی دانشجویان در استانداری قم تشکیل خواهد شد

کمیته مشورتی دانشجویان در استانداری قم تشکیل خواهد شد