مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-04اقتصادي

رشد 40 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه طی هفت ماهه امسال در مجموع یک میلیون و 176 هزار و 194 تن عملکرد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی بود، - ایسنا/گیلان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه طی هفت ماهه امسال در مجموع یک میلیون و 176 هزار و 194 تن عملکرد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی بود، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 40 درصدی را به همراه داشت.

حسین یونسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال در مجموع یک میلیون و 176 هزار و 194 تن عملکرد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 40 درصدی را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه طی این مدت 447 شناور وارد مجتمع بندری انزلی شدند، افزود: حضور این تعداد شناور نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 53 درصدی را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه طی هفت ماهه امسال بیش از 940 هزار تن واردات به مجتمع بندری انزلی انجام شده، خاطرنشان کرد: عمده کالاهای وارد شده شامل؛ غلات (جو و ذرت) چوب و آهن آلات است.

یونسی با اشاره به صادرات از این مجتمع بندری گفت: طی این مدت 200 هزار تن مواد معدنی، مصالح ساختمانی، سیمان، مواد شیمیایی و کنستانتره میوه از مجتمع بندری انزلی به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی

رشد 40 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی