مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-06اقتصادي

تقویت ارتباط جهاد کشاورزی با دانشگاه در همدان


رییس سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه ارتباط سازمان جهاد کشاورزی با دانشگاه قوت گرفته است گفت: ارتباط دوسویه منجر به ارائه برنامه های عملیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در همدان، رضا بهراملو ظهر امروز در دومین سفر شهرستانی به اسدآباد با بیان اینکه هیچ وقت ارتباط صنعت کشاورزی با دانشگاه در همدان تا این میزان نبوده است اظهار کرد: ارتباط سازمان جهاد کشاورزی با دانشگاه قوت گرفته است.

  وی با بیان اینکه ارتباط دوسویه بین سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه منجر به ارائه برنامه های عملیاتی شده است افزود: امروزه اقدامات جزیره ای جوابگو نیست بلکه باید با دید گسترده ارتقای بهره وری و حفظ منابع آب و خاک را مد نظر قرار داد.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بخش دیگر خاطرنشان کرد: نقشه راه کشاورزی استان بر اساس مستندات علمی تدوین شده تا در آینده کشاورز دچار ضرر و زیان نشود از سوی دیگر کشت محصولات با بررسی و بر اساس نیاز باشد.

  وی به اجرای الگوی کشت در استان همدان اشاره کرد و گفت: الگوی کشت بیش از 50 سال گذشته مطرح شده اما اجرایی نشده بود چراکه این مهم نیازمند تحقیقات است.

  بهراملو با تاکید اینکه برای اولین بار در کشور، همدان پایلوت اجرایی الگوی کشت است تصریح کرد: در پروژه اجرای الگوی کشت با بررسی علمی اقدامات درخوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط جهاد کشاورزی با دانشگاه در همدان

تقویت ارتباط جهاد کشاورزی با دانشگاه در همدان