مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-06اجتماعي

530 هزار خودروی آلاینده در البرز جریمه شدند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به فصل سرما و افزایش سطح آلودگی هوا ، نظارت بر خودروهای آلاینده در این استان تشدید شد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به فصل سرما و افزایش سطح آلودگی هوا ، نظارت بر خودروهای آلاینده در این استان تشدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز دوشنبه 15 آبان اظهار کرد: ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در استان البرز ممنوع است و شهروندان تا حد ممکن از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری بیش از 530 هزار وسیله نقلیه آلاینده به دلیل نداشتن معاینه فنی، خودروهای دودزا و کامیون های فاقد مجوز اعمال قانون شدند.

رحمتی پور افزود: خودروهایی که عمر تولید آنها کمتر از چهار سال است نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهار سال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: در حال حاضر 22 مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است که از این تعداد سه مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

530 هزار خودروی آلاینده در البرز جریمه شدند

530 هزار خودروی آلاینده در البرز جریمه شدند