مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-12اقتصادي

قبل از معاملات بورس فردا 22 آبان این اخبار را بخوانید


بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

- به نقل از نبض بورس، بورس فردا دوشنبه 22 آبان 1402 در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

1- حجم مبنا برای نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی گلستان (شستان 1) از روز دوشنبه مورخ 1402/08/22 براساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.

2- وزارت نفت موافقتنامه صادره خود برای احداث پتروشیمی میانکاله را به دلیل عدم اخذ مجوز زیست محیطی و ناترازی گاز طبیعی در کشور ابطال کرد.

3- طبق اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، واریز 1000 میلیارد تومان سود به حساب سهامداران 4- مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت: به احتمال زیاد سود سهام عدالت امسال هم مانند سال گذشته دومرحله ای واریز خواهد شد.

از هفته گذشته سامانه سهام عدالت متوفیان آغاز به کار کرده و 3 هزار نفر مراجعه و سهام آن ها تعیین تکلیف شد.

5- روز دوشنبه مورخ 1402/08/22 نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی زعفران به شرح و مشخصات ذیل جهت انجام معاملات بلوک گشایش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از معاملات بورس فردا 22 آبان این اخبار را بخوانید

قبل از معاملات بورس فردا 22 آبان این اخبار را بخوانید