مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-24سياسي

سلیمی: باید خلاءهای قانونی برای تسهیل رفت و آمد ایرانیان مقیم خارج برطرف شود


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تنها درصدی از ثروت ایرانیان مقیم خارج در قالب سرمایه گذاری وارد کشور شود تحول معناداری در توسعه کشور رقم خواهد خورد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تنها درصدی از ثروت ایرانیان مقیم خارج در قالب سرمایه گذاری وارد کشور شود تحول معناداری در توسعه کشور رقم خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه که به حمایت از حقوق و هویت ایرانیان خارج از کشور باز مربوط می شد، بیان کرد: براساس آمار 4000 میلیارد تومان ثروت ایرانیانی است که در خارج از کشور زندگی می کنند.

اگر درصدی از این ثروت در قالب سرمایه گذاری وارد کشور شود تحول معناداری در داخل کشور ایجاد می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: افرادی که خارج از کشور زندگی می کنند علی رغم میل باطنی خود برای این که به کشور باز گردند با مشکلات متعددی مواجه هستند و عمده مشکل این افراد در رفت و آمد و یا سرمایه گذاری در داخل کشور به خلاءهای قانونی باز می گردد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به گونه ای قانون گذاری کنیم که از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور با تسهیل رفت و آمد آنها استفاده کنیم اگر این ظرفیت مغفول بماند دیگران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: باید خلاءهای قانونی برای تسهیل رفت و آمد ایرانیان مقیم خارج برطرف شود

سلیمی: باید خلاءهای قانونی برای تسهیل رفت و آمد ایرانیان مقیم خارج برطرف شود