مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-20اقتصادي

تولید ماده موثر داروی استراتژیک کشور به روش «بیوکاتالیستی»


یک کارخانه دارویی که در آستانه ورشکستگی بود با تغییر روش تولید ماده موثره تولید حالا به سود رسیده و عنوان دانش بنیانی اخذ کرده است.

- تولید ماده موثر داروی استراتژیک کشور به روش بیوکاتالیستی یک کارخانه دارویی که در آستانه ورشکستگی بود با تغییر روش تولید ماده موثره تولید حالا به سود رسیده و عنوان دانش بنیانی اخذ کرده است.

چهارمین تور فناورانه خبرنگاران علمی و فناوری رسانه های آنلاین و مکتوب از سوی معاونت علمی و به تازگی در استان مازندران برگزار شد که در این تور فشرده 2 روزه، خبرنگاران از شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله شرکت های فعال در حوزه ساخت دارو، تولید تجهیزات الکترونیک خودرو، ساخت تجهیزات خاص در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، تولید محصولات لبنی و یک خانه خلاق فعال در حوزه های صنایع فرهنگی، علوم انسانی، هنر و فناوری های نرم و هویت ساز بازدید کردند و در جریان نحوه فعالیت این شرکت ها قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، یکی از شرکت های مورد بازدید، شرکت دانش بنیان تولید کننده آنتی بیوتیک سازی بود که بزرگترین مجموعه داروسازی استان مازندران محسوب می شود و در سال 1374 در زمینی به مساحت 160 هزار مترمربع تاسیس شد.

این شرکت با تولید محصولات خانواده پنی سیلین ها شامل 6-APA، آموکسی سیلین و آمپی سیلین به بهره برداری رسید و در ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماده موثر داروی استراتژیک کشور به روش «بیوکاتالیستی»

تولید ماده موثر داروی استراتژیک کشور به روش «بیوکاتالیستی»