مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-20سياسي

ترک فعل و کوتاهی در مسوولیت از هیچ فردی پذیرفتنی نیست


فرمانداران با حضور در میدان، بازدید مستمر جاده های ارتباطی هر شهرستان و با برگزاری جلسات مکرر مشکلات جاده ای حوزه استحفاظی خود را با جدیت پیگیری و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران با حضور در میدان، بازدید مستمر جاده های ارتباطی هر شهرستان و با برگزاری جلسات مکرر مشکلات جاده ای حوزه استحفاظی خود را با جدیت پیگیری و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی روز دوشنبه در نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک سیستان و بلوچستان بیان کرد: از دست دادن جان انسان ها و داغدار شدن خانواده ها آسیب های بزرگ روحی، روانی و مالی را هم به خانواده ها و هم به کشور وارد می کند بر این اساس فرمانداران و دستگاه های اجرایی مربوطه در این زمینه مسوولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی افزود: فرمانداران بنا به مسوولیتی که دارند موظف به پاسخگویی هستند و باید جلسات را به صورت برنامه ریزی شده برگزار کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید دلایل تصادفات با دقت تحلیل و بررسی شود و اگر علت تصادفات نقص فنی در خودروها بود؛ شرکت های خودروساز نیز باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات در سطح جامعه دارد که در این زمینه صدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل و کوتاهی در مسوولیت از هیچ فردی پذیرفتنی نیست

ترک فعل و کوتاهی در مسوولیت از هیچ فردی پذیرفتنی نیست