مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-15سياسي

عشایر سربازان اقتصاد مقاومتی هستند


معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور گفت: عشایر کشور با در دست داشتن 30 درصد دام سبک و 4 درصد دام سنگین، تامین کنندە 25 درصد از گوشت قرمز کشور است.

- سردار سید ضیاء الدین حزنی امروز (24 آبان) در اولین همایش تجلیل از شبانان، دامداران و عشایر استان کردستان اظهار کرد: طبق فرمایشات امام انقلاب، عشایر ایران یکی از پشتوانەهای بزرگ کشور بودە و هستند و جزو بازوان قدرتمند ایران اسلامی و نگهدارندە امنیت و آرامش در کشور هستند.

وی عنوان کرد: همچنین امام خامنەای فرمودند کە عشایر در هر نقطەای کە هستند پاسدار ملیت و دین و طرفدار روحانیون و محافظ سنت های بومی کشور هستند.

سردار حزنی بیان کرد: عشایر بە لحاظ شهامت و فدارکاری، سربازان فداکار انقلاب و مرزداران غیوری هستند و از قدیم و الایام تاکنون تولید کنندە و مایە برکت کشور بودە و هستند.

وی با بیان اینکە جمعیت عشایر در 29 استان کشور پراکندە است، تصریح کرد: استان فارس، کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان دارای بیشترین جمعیت عشایری و قزوین و قم دارای کمترین جمعیت عشایری هستند.

سردار حزنی با اشارە بە اینکە جلسە تجلیل از شبانان و عشایر در بسیاری از استان های کشور برگزار شدە است، بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسە رسیدگی بە مسائل و مشکلات این قشر زحمت کش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر سربازان اقتصاد مقاومتی هستند

عشایر سربازان اقتصاد مقاومتی هستند